Reklamace a vrácení zboží

Jak reklamovat zboží?

 

1. Vyplňte Reklamační protokol a zašlete nám jej na náš e-mail reklamace@kocarkovo.cz

2. Co nejpodrobněji popište důvod reklamace

3. Pokud máte fotku či video k závadě reklamovaného zboží, přidejte ji také do tohoto e-mailu

4. Nezasílejte prosím zboží dříve, než se Vám ozveme z reklamačního oddělení s dalším postupem reklamace

 

Odstoupení od smlouvy 

Pokud si přejete odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní bez udání důvodu

1. Vyplňte formulář Odstoupení od smlouvy

2. Zboží nesmí být poškozené, nesmí mít porušený hygienický obal produktu a musí být vrácené v originálním obalu včetně kompletní dokumentace

3. Zboží společně s vyplněným formulářem odešlete na adresu: Kočárkovo, Grohova 698, 769 01  Holešov

4. Po kontrole zboží Vám bude vrácena platba na účet nejpozději do 14ti dnů 

Tento web používá soubory cookie. Používáním našich stránek vyjadřujete plný souhlas s použitím souborů cookie k poskytování služeb a shromažďování dat. Více informací, včetně informací o jejich odstranění a vypnutí naleznete zde.