Reklamace a vrácení zboží
Jak reklamovat zboží?
1. Vyplňte Reklamační protokol a zašlete nám jej na náš e-mail reklamace@kocarkovo.cz
2. Co nejpodrobněji popište důvod reklamace
3. Pokud máte fotku či video k závadě reklamovaného zboží, přidejte ji také do tohoto e-mailu
4. Nezasílejte prosím zboží dříve, než se Vám ozveme z reklamačního oddělení s dalším postupem reklamace
Odstoupení od smlouvy
Pokud si přejete odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní bez udání důvodu
1. Vyplňte formulář Odstoupení od smlouvy
2. Zboží nesmí být poškozené, nesmí mít porušený hygienický obal produktu a také Vás žádáme o vrácení v originálním obalu včetně kompletní dokumentace
3. Zboží společně s vyplněným formulářem odešlete na adresu: Kočárkovo.cz, Grohova 698, 769 01 Holešov.
4. Zboží nezasílejte na dobírku a také na jinou adresu, nebude převzato.
5. Po kontrole zboží Vám bude vrácena platba na účet nejpozději do 14ti dnů